دستمال

6 فاکتور انتخاب دستمال نظافت مناسب

دستمال نظافت مناسب
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

نظافت و تمیزی، کلمه ای که از قدیم الایام یکی از پر کاربردترین کلمه های استفاده شده برای بشر بوده و متاسفانه توی سالهای کرونایی اخیر هم اهمیت اون چندین برابر شده. نظافت یکی از کارهایی هست که احتمالا از ازل شروع شده و تا ابد و فراتر از اون ادامه خواهد داشت. برای زن ها و مرد های خانه دار و یا شاغل یکی از چالش های همیشگی و سخت همین تمیزی ونظافت هست. چیزی که قابل انکار نیست نقش دستمال نظافت مناسب تمیزی توی سرعت، کیفیت و انرژی لازم برای تمیز کردن هست.

توی این مقاله یکبار برای همیشه همه چم و خم دستمال ها و کارایی اونها برای تمیزی هست. این مقاله بدون شک برای هر انسانی لازمه و کلا ۱۳ دقیقه بیشتر قرار نیست وقتتونو بگیره ( بخون خلاص شو برای همیشه )

انواع دستمال نظافت

کارایی و اهمیت دستمال نظافت و دستمال آشپزخانه برای هیچ تولید کننده ای پوشیده نیست. انواع و اقسام دستمال ها توی بازار موجود هستند و میتونید با طرح و رنگ مختلف برای خونه خودتون خرید کنید. اما جدا از طرح و رنگ جذاب، بسیاری از دستمال های موجود بازار برای کار خاصی طراحی شدن. خوبی که این موضوع داره اینه، با انتخاب دستمال نظافت مناسب، میتونید کلی توی هزینه و زمان تمیزکاری ها صرفه جویی کنید و کمتر توی این پروسه خسته بشید. توی ادامه مقاله درمورد انواع دستمال ها صحبت خواهیم کرد.

 

Napkin

خرید دستمال نظافت جادویی

یکی از دستمال های نظافت مناسب ، دستمال جادویی هست. از خیلی سال پیش ها این دستمال ها وارد بازار شدن. کیفیت بالا و هزینه کمی داشتن. به همین دلیل خیلی زود توی همه خونه ها جای مهمی پیدا کردن. پارچه این دستمال ها عموما از کشور جین وارد و تولید کننده های ایرانی اونها رو برش میدن و میدوزن

تفاوت پارچه دستمال آشپزخانه جادویی توی گرماژ اون و الیته درجه کیفیتی اون هست. این پارچه ها با سه درجه کیفیت اعلاء متوسط و خوب وارد بازار میشن.

تولید کننده های مختلفی این دستمال ها رو تولید میکنند و به قیمت های مختلف وارد بازار میکنند. فروشگاه و تولیدی شیک ریس با افتخار یکی از قدرتمند ترین تولیدی های دستمال جادویی در کشور با کیفیت اعلاء و هزینه کم هست.

پارچه دستمال جادویی اعلاء معمولا در اثر شست و شو دفرمه نمیسه و رنگ خودش رو از دست نمیده. پرزهای اون به مرور زمان ضعیف نمیشن و تا زمانی که از دستمالتون خسته بشید، براتون کار میکنن.

اکـثرا در اندازه های ۴۰*۴۰ و ۳۰*۳۰ تولید میشن و وزن اونها  ۴۵،۵۰،۵۷،۶۴ هست و بعضا وزن های دیگری هم دارند.

Napkin

 خرید دستمال میکرو فایبر با کیفیت

دستمال های میکروفایبر چند سالی هست که وارد بازار شده و در این مدت کم به فروش زبادی رسیده.این دستمال ها در سایز ها و شکل های متنوعی ارایه می شوند و تنوع بسیار زیادی دارن .کاربرد اونها تمیز کردن شیشه،آینه،سطوح مخلتف از جمله کاز هست،همچنین وزن کمی دارند و به راحتی شسته و خشک میشن و برای استفاده های روزمره عالی هستن

انواع دستمال های میکروفایبر ارزان و با کیفیت رو میتونید از فروشگاه و تولیدی سرویس خواب و آشپزخانه شیک ریس تهیه کنید.

دستمال آنجل

دستمال های آنجل به دستمال های میکروفایبری گفته میشه که  طرح روی پارچه اون ،طرح گل داشته باشه .وزن اون  نسبت به دستمال های میکرو فایبر گاهی بیشتر هست و قدرت آبگیری خوبی دارن؛برای نظافت آینه و شیشه مناسب هستن و هیچ لکه ای به جا نمیزارن.طرح های محدود ولی رنگ های متنوعی دارن.

 خرید دستمال نانو

دستمال های نانو بر گرفته از حوله های نانو هستن .نازک هستن و گرماژ پایین دارن ،با این دستمال ها میتونین سطوح مختلف رو تمیز کنید و لذت ببرید. دستمال های نانو برخلاف ضخامت کم، آبگیری قوی دارن.

برای خرید دستمال نانو ارزان و با کیفیت و خرید سایر دستمال های نظافت و آشپزخانه کلیک کنید.

دستمال کارتی یا دو رو

دستمال های کارتی به دستمال هایی گفته میشه که از دو لای دستمال تشکیل شده. این دستمال ها حرفه ای ترین دستمال بین همه ی دستمال های نام برده شده هستن و کاربرد اونا برای نمیز کردن داخل و بدنه ی ماشین،شیشه ،آیینه و همه ی سطوح هست.

دستمال تک رو ماشین

دستمال نظافت مناسب

حالا که با انواع دستمال ها آشنا شدید، بهتره به یکسری نکات طلایی برای انتخاب نوع اعلاء این دستمال ها بپردازیم. همه میدونیم که یک دستمال دو رو یا یک دستمال جادویی با نوع مشابه اون چقدر میتونه متفاوت باشه. بنابراین برای اینکه  پول خودتون رو هدر ندید، به نکاتی که در ادامه گفته میشه دقت کنید.

وزن

وزن دستمال نظافت مناسب یکی از ویژگی هایی هست که موقع خرید باید دقت کنید. یادتون باشه هرچقدر وزن بالاتر، قدرت آبگیری بیشتر، اما خشک شدن و شست و شو سختتر!!

برای همین نمیشه گفت دستمالی مناسب هست که وزن و گرماژ بالایی داره. برای نیاز هایی مثل خشک کردن ظروف، شست و شو و …. بهتره گرماژ بالا انتخاب کنید. اما برای گردگیری، پاک کردن شیشه و آیینه معمولا گرماژ های پایین کارایی بیشتری دارن

اندازه

اندازه دستمال گردگیری و دستمال نظافت مناسب هم میتونه فاکتور مهمی برای توجه باشه. معمولا اندازه های بالا رو برای کارهایی مانند خشک کردن و شست و شو بکار میبرن

زبر و نرمی دستمال جادویی و دستمال گردگیری

همیشه دستمال های نرم، مناسب نیستند. برای سطوحی مثل آیینه و شیشه دستمال های نرم و برای پاک کردن پارکت، سرامیک، ماشین و…. دستمال های زبر کارایی بالاتری دارن و بهتر تمیز میکنند.

پرز دستمال آشپزخانه

پرز دستمال ها یکی از مهمترین فاکتور های انتخاب دستمال گردگیری مناسب هستن. دستمال ها با انواع مختلف پرزها ساخنه میشن. دستمال هایی با پرزهای ریز معمولا قدرت آبگیری پایین و قدرت درخشان کنندگی بالا دارن. این دستمال ها برای آیینه و شیشه مناسب ترین هستن. دستمال هایی با پرزهای بزرگتر که دستمال حوله ای هم شناخته میشن، برای کارهایی که نیاز به قدرت بالای آبگیری هست مناسب هستن.

نکته مهمی که باید  در خرید دستمال نظافت مناسب دقت بشه این هست که یک دستمال با هر اندازه از پرزی نباید پرز پس بده. این مورد نشانه بی کیفیتی دستمال هست.

رنگ دستمال آشپزخانه

اگرچه رنگ دستمال کاملا سلیقه ای هست اما باید دقت کیند که دستمالی که خرید میکنید از نوع رنگ ثابت باشه. دستمال های رنگ ثابت به سطح زیرین رنگ پس نمیدن و توی ماشین لباسشویی شسته میشن. علاوه بر این موارد، به مرور زمان و بر اثر شستو شو هم دفرمه و زشت نمیشن و همیشه زیبا هستن

قیمت دستمال نظافت مناسب

قیمت دستمال نظافت مناسب هم یکی از فاکتور های مهم هست. برای خرید دستمال آشپزخانه بهتر هست از مبنا و سورس اصلی خرید کنید. تولیدی سرویس خواب و آشپزخانه شیک ریس یکی از تولیدی های انواع دستمال هاست. میتونید انواع دستمال رو با کمترین قیمت خرید کنید. برای خرید عمده به فروشگاه شیک ریس مراجعه کنید و برای خرید عمده کلیک کنید.

 

 

2 دیدگاه در “6 فاکتور انتخاب دستمال نظافت مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *