دسته‌بندی نشده

خرید رو بالشی عمده از تبریز

خرید رو بالشی عمده از تبریز
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

سلام به شما که به دنبال خرید رو بالشی عمده از تبریز هستید، اگر قصد دارید کسب و کار جدیدی راه بیاندازید و به خرید و فروش روبالشی که شغل بسیار پر سودی هست بپردازید، و یا اگر به دنبال تولیدی روبالشی ارزانتر و با کیفیت تر هستید تا هم سود بیشتری داشته باشید و هم مشتریان وفادار تر، این مقاله کاملا مناسب شما نوشته شده است. در این مقاله با بهترین و منصف ترین تولیدی رو بالشی عمده از تبریز شیک ریس آشنا خواهید شد.

تولیدی منسوجات خانه و آشپزخانه شیک ریس همواره به دنبال کیفیت بالا با هزینه های کم بوده است تا بتواند باشگاه مشتریان وفادار خود را جذب کند.

کل مقاله خرید رو بالشی عمده از تبریز کمتر از ۱۰ دقیقه زمان شما را خواهد گرفت.

خرید و فروش رو بالشی عمده

کسب و کار خرید رو بالشی عمده از تبریز و سایر شهرستان ها یکی از شغل های آزاد پر سود و کم دردسر هست. صنعت رو بالشی ، صنعت بسیار قوی و نیرومندی هست. همه افراد در همه خانه ها از رو بالشی ها استفاده میکنند. در هر خانه حداقل برای هریک از افراد خانواده یک رو بالشی وجود دارد. در حالیکه در اکثریت دیگر خانه ها این تعداد بسیار بیشتر است.

به همین دلیل، این صنعت مشتریان زیادی دارد. اگر بتوانید با انتخاب درست تولیدی و ارائه دهنده رو بالشی ها ی عمده مشتریان وفادار خود را جذب کنید، در زمان کمتر به نتایج دلخواهتان خواهید رسید (آمین)

برای مشاهده و خرید رو بالشی های مخمل، مجلسی، نخی و…. کلیک کنید.

و یا میتوانید برای خرید عمده روبالشی و سایر منسوجات کلیک کنید.

قیمت رو بالشی عمده

اگر قصد خرید رو بالشی عمده از تبریز را دارید، باید یک لیست قیمت کامل و دقیق در اختیارتان قرار بگیرد. تولیدی شیک ریس در سه نوع مجلسی، نخی و گلدوزی شده به تولید رو بالشی ها میپردازد. بنابراین از هر سلیقه و با هر بودجه ای میتوانید به حالت عمده و خرده این رو بالشی ها را خرید کنید.

میتوانید مقاله  خرید روبالشی عمده از تهران را نیز بخوانید.

قیمت رو بالشی عمده نخی شیک ریس

رو بالشی های نخی شیک ریس از پارچه ترکیه وارداتی اعلا ساخته و به بازار عرضه میشود . این رو بالشی ها در دو نوع بدون حاشیه و با حاشیه ساخت و تولید میشوند. اندازه استاندارد این رو بالشی ها ۷۰*۵۰ است. قیمت عمده رو بالشی نخی ترکیه ۱۱۵ هزار تومان( یک جفت ) است. برای تبریز و افرادی که توانایی مراجعه حضوری هم دارند، خدمات اقساطی هم لحاظ میشود.

برای خرید روبالشی عمده از تبریز و سایر شهرستان ها با ما در ارتباط باشید.

قیمت رو بالشی عمده مجلسی شیک ریس

رو بالشی های مجلسی شیک ریس از پارچه مبلی و مخملی اعلا و درجه یک در انواع مدل های ریشه دار و بدون ریشه. و در انواع رنگبندی ها و طرح ها ساخته شده اند. میتوانید نمونه برخی از این رو بالشتی ها را ببینید.  خرید برای روبالشی عمده از تبریز با ما در ارتباط باشید.

قیمت رو بالشی عمده مجلسی ۹۵ هزار تومان (جفت ) است.

قیمت رو بالشی گلدوزی شده عمده شیک ریس

رو بالشتی های گلدوزی و یا ملحفه های بالش گلدوزی شده شیک ریس، از بهترین نخ و پارچه ساتن و تترون اعلا تولید و عرضه میشوند. این نوع ملحفه های گلدوزی شده  و یا رو بالشتی ها میتوانند بنا بر سلیقه فرد در خرید عمده تغییر کنند. پس اگر طرح خاصی مد نظر دارید، با ما در ارتباط باشید.

قیمت رو بالشی یا ملحفه بالش عمده گلدوزی شده ۴۳ الی ۵۵ هزار تومان ( جفت ) است.

میتوانید نمونه برخی از این رو بالشتی ها را ببینید.

بهترین تولیدی برای خرید رو بالشی عمده از تبریز

بهترین تولیدی برای خرید رو بالشی عمده از تبریز ، تولیدی شیک ریس است. تولیدی شیک ریس تبریز تمامی منسوجات خود را با بهترین مواد ممکن و کمترین هزینه تولید و عرضه میکند. با همکاری با تولیدی شیک ریس، هزینه های واسط کاملا حذف خواهد شد. به همین دلیل میتوانید بازه سودی خود را گسترش دهید.

از همه جای ایران میتوانید سفارش خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان به دست شما برسد.

برای عزیزانی که ساکن تبریز هستند و یا امکان مراجعه حضوری به فروشگاه تولیدی شیک ریس دارند، خدمات اقساطی نیز در نظر گرفته میشود.

بهترین کیفیت را با کمترین قیمت میتوانید در شیک ریس تجربه کنید. به همین دلیل است که شیک ریس رقیب قدر در کیفیت میطلبد.

نکات خرید روبالشی عمده و خرده

در هنگام خرید رو بالشی عمده از تبریز و یا سایر شهرستان ها و شهر ها، باید به یکسری نکات دقت کنید تا از هزینه های اضافی صرفه جویی کنید .در ادامه به برخی از این نکات میپردازیم:

 جنس روبالشی های با کیفیت شیک ریس

همانطور که قبلا هم گفتیم، روبالشی ها اهمیت خیلی زیادی در دنیای امروز دارند. همه ما حداقل دو جفت روبالشی برای هر نفر داریم. اما هر روبالشی خوب نیست. روبالشی خوب هست که جنس مرغوب داشته باشد. بیایید برای همیشه  قولی به هم بدیم. اینکه یا واقعا روبالشی مرغوب استفاده کنیم و به دیگران توصیه کنیم، یا اصلا از بیخ بالش زیر سرمون نزاریم. والاااااا

جنس پارچه روبالشی های شیک ریس، از پارچه اعلا، ترک وادراتی ساخته و به بازار عرضه میشه. این روبالشی ها  اصلا آبرفت ندارن، رنگ پارچه ثابت دارن و پوست و مو رو دچار سایش و کشیدگی نمیکنند.

تمامی رو بالشی های شیک ریس از جنس  اعلاء ساخته شدن. پس  بهترین خرید روبالشی عمده از تهران و شهرستان فقط با تولیدی شیک ریس اتفاق می افتد.

دوخت رو بالشتی های شیک ریس

قبل از خرید روبالشی عمده از تبریز  به دوخت  و تمیزی کار دقت خیلی بالایی باید داشته باشید. تولیدی شیک ریس خیاط ها و برش زن های حرفه ای را برای تولید رو بالشی ها بکار گرفته است . این رو بالشی ها علاوه بر جنس مرغوب، زیبایی دوخت و فرم خیلی بالایی دارن و سلیقه همه شیک پسند ها هستند.

قیمت رو بالشی شیک ریس

محصولات شیک ریس بسیار کیفیت بالایی دارند و به نسبت کیفیت خیلی بالایی که دارند، قیمت مناسبی هم دارند. اگر قصدخرید رو بالشی عمده از تبریز دارید میتوانید با کمترین قیمت این محصولات را خرید بکنید و با سود بالا به فروش برسانید.

سابقه کار طولانی شیک ریس

تولیدی شیک ریس، بیش از ۱۰ سال هست که افتخار خدمت به ایران و ایرانی رو داشته و به چرخه تولید کمک میکند. هدف ما سود کم در قبال جذب مشتریان دائمی و وفادار هست. بعد از یکبار خرید رو بالشی عمده از تبریز ؛ دائما با ما خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *